Polityka prywatności

15 sierpnia 2017

Sklepikowy kit

 Wróciłam z urlopu, a na moim stoliku czekała taka oto paczuszka. To nasz pierwszy sklepikowy zestaw dla DT Sklepiku Gosi.
To znalazłam po otwarciu...
A pod pierwszą warstwą znalazłam ślicznie zapakowane paczuszki. Jakiś świstak nieźle się napracował przy ich pakowaniu. :-)
A oto co kryły... :-)
 A co powstanie?  Musicie uzbroić się nieco w cierpliwość. :-))

PS. Na naszym sklepikowym blogu wciąż trwa wyzwanie na kartkę w nietypowym kształcie. Zapraszam do udziału w zabawie!

Aneta

10 komentarzy:

  1. Świetna paczuszka! Czekam teraz na prace z wykorzystaniem tych śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś już nawet powstało, poniewaz nie mogłam się powstrzymać. A co? Okaże się wkrótce. :-)

      Usuń
  2. Uwielbiam paczuszki ;)
    Nie mogę się doczekać co stworzysz ;)
    https://melodiapasji.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam takie paczuszki, zwłaszcza z tajemniczą zawartością. :-)

      Usuń
  3. Super! Czekam na praca:) Serdecznie i cieplutko pozdrawiam -Gosia💚

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna paczuszka i sympatryczna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i jakoś monochromatycznie....ciekawe co powstanie? ;)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!